انجمن های پشتیبانی وردپرس با آقای وردپرس
انجمن های پشتیبانی وردپرس با آقای وردپرس

انجمن های پشتیبانی وردپرس با آقای وردپرس

انجمن های پشتیبانی وردپرس با آقای وردپرس

با سلام خدمت شما کاربران آقای وردپرس

وردپرس ! یک برنامه ی تحت وب که به شما این امکان را می دهد که به راحتی برای خود یک سایت داشته باشید ، مدیریت کنید ، کسب درآمد کنید و به راحتی در دنیای وب حرفی برای گفتن داشته باشید . امکاناتی که وردپرس به شما در قالب یک سایت شخصی و عمومی میدهد شاید در دیگر سیستم ها یافت نشود . همیشه استفاده از یک چیز گارانتی نیاز دارد و با اطمینان خاطر میتوان از آن محصول استفاده کرد . سایت پشتیبانی ” آقای وردپرس ” نیز گارانتی وردپرسی به شمار میرود که درحال استفاده هستید یا قصد دارید استفاده کنید .

همراه شدن با آقای وردپرس مانند راه رفتن یک کودک با والدینش است ! نیازی نیست تعبیر بد کنید ! اگر دوست دارید با وردپرس سایتتان را به نتیجه برسانید نیاز به یک پشتیبان خوب و مناسب دارید .

تیم آقای وردپرس هم اکنون آماده ی پذیرایی از شما با کد و آموزش است !!

در آقای وردپرس خواهید یافت :

– قالب های رایگان و گرافیکی
– افزونه های پارسی شده
– آموزش های دست اول
– رفع مشکلات شما
و بسیار موارد دیگر که مربوط به وردپرس خواهد شد .

یکی از ویژگی های جالب آقای وردپرس نیز ارائه دادن نسخه ی توسعه یافته ی وردپرس است. وردپرس توسعه یافته دقیقا همان وردپرس است با امکانات بالاتر ازجمله ؛ سئوی داخلی قدرتمند ، امنیت بالاتر ، تاریخ کاملا شمسی ، امکان رفع مشکلات احتمالی آتی به صورت خودکار تا حدود 50 درصد ، سازگاری افزونه های قدیمی با این نسخه و ، و ، و …

انجمن های آقای وردپرس مکان مطرح شدن پرسش های شماست . تیمی مسلط بر وردپرس و زبان های کدنویسی و برنامه نویسی گردهم آمده اند تا سایت شما را عاری از هرگونه اشکال و شما را به سوی حرفه ای تر شدن سوق دهند .

با این وجود چرا فکر و مقایسه ؟!

یکبار طعم پاسخ گرفتن در انجمن های آقای وردپرس را بچشید ، سایت های مشابه در دیدگان شما کوچک خواهند شد .

برای ورود اینجــــــــا کلیک کنید

ممنون از شما کاربر عزیز برای وقتی که گذاشتید .

 

 

 

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید