You are currently viewing بخش نظرات سایت خود را دگرگون کنید

بخش نظرات سایت خود را دگرگون کنید

با سلام خدمت همراهان آقای وردپرس.امروز تصمیم گرفتم که با یه مقاله درمورد افزونه های کمکی برای بخش نظرات وردپرس با هم یه دستی به بخش نظرات سایتمون بزنیم که اهمیت فوق العاده ای داره و اگر خدا بخواد ابتدا درباره ی اهمیت بخش نظرات صحبت خواهیم کرد.

بخش نظرات در هر سایت علی الخصوص سایت های وردپرسی به منزله دالان ارتباطی کاربر و مدیر سایت هست که به واسطه ی اون اطلاعات مفید کاربری از کاربر گرفته می شه که مهمترین اونها پست الکترونیک کاربر هست.در باب اهمیت پست الکترونیک همین بس که چقدر می تونه بر تبلیغ و ارتباط موثر مدیر سایت برای اخبار بعدی و محصولات آتی تاثیرگذار باشه و همواره کاربران رو از آخرین تغییرات باخبر کنه.

نکته ی بعدی اینه که اگه یه نظری دیگه درج شد و یا پاسخی به نظری بود کاربر بتونه جواب دوباره بده و به همین طریق یه فعالیت مضاعفی تو سایت رونق پیدا می کنه که هم برای رتبه ی الکسا بسیار بسیار مفید هست و هم برای موتور های جست و جو؛چون تحلیل اونها این هست که هنوز سایت فعال هست ولو به یک دیدگاه ساده.

حالا با چند تا افزونه آشنا خواهیم شد که کمک بسیاری تو مدیریت و شخصی سازی بخش دیدگاه های سایت می کنه :

افزونه ی  Subscribe To Comments Reloaded

این افزونه ی کارآمد این امکان رو برای شما فراهم می کنه که کاربران در انتهای نظراتشون بتونن انتخاب کنند که آیا پس از این که نظرشون ثبت شد آیا بازهم از باقی نظرات در خبر باشند یا خیر.بدین صورت که اگر نظری اضافه شد برای اونها ایمیل بشه و یا بنا به انتخابشون اگر پاسخی به نظرشون ارسال شد به اطلاع اونها از طریق ایمیل برسه.

افزونه ی WP Ajax Edit Comments 

اگر بخواهید به کاربرانتان این اجازه را بدهید که پس از ارسال نظراتشان آنها را ویرایش کنند یا به کلی حذف کنند به راستی این افزونه یکی از بهترین افزونه ها در این زمینه هست که امکانات مناسبی رو با ظاهری کاربرپسند در اختیار شما قرار می ده.

افزونه ی visualCaptcha

اگر از کدهای تصویری کپچا یا ضد روبات خسته شدید بهتون پیشنهاد می کنم که از روش جدید تشخیص آدم از روبات کمک بگیرید.روشی جالب که شخص باید یکی از چهار تصویر رو که صورت سوال می خواد انتخاب کنه و یک روبات نمی تونه اونرو درست انتخاب کنه و بدین طریق فقط نظرات واقعی برای شما ارسال خواهند شد.

افزونه ی WP Ajaxify Comments

این افزونه ی بخصوص هوک ها و توابع وردپرس رو به هر پوسته ای اضافه می کنه تا بخش دیدگاه ها به صورت آژاکسی یعنی بدون لود دوباره ی صفحه عمل کنه.که می تونه برای کاربرا خیلی جذاب باشه.تازه از امکانات بیشتر افزونه هم می تونید مطلع بشید.

افزونه ی WooCommerce Comments

با این افزونه یه تب جدید تحت عنوان بحث به محصولتون اضافه می شه که کاربر راحت تر می تونه نظراتش رو با شما و سایر کاربران درباره ی محصول در میون بگذاره با ظاهری واکنشگرا.از این طریق هم می شه قبل از خرید پرسش کرد و هم بعد از خرید پشتیبانی داد.هم قابلیت رای دادن داره و هم قابلیت اشتراک گذاری نظرات و آرا.

افزونه ی WordPress SEO Comments Plugin

با کمک این افزونه ی فوق العاده کاربردی موتورهای جست و جو رو با نظرات سایتتون آشنا کنید.یعنی از این به بعد موتورهای جست و جو نظرات سایت شما رو هم بررسی می کنند و این قسمت ها هم SEO می شن.

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای یک نظر است

  1. مهسا

    چراکسی اینجا نظر نداده پس 🙁 من نظرم رو میدم اینجا

    نـــــــــــــــــــــــــظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر :))))))

دیدگاهتان را بنویسید