آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD
آموزش افزودن محصول دانلودی در افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس EDD

آموزش تنظیمات سبک نمایش افزونه EDD

طی آموزش های قبلی از تنظیمات پیکربندی افزونه EDD برای شما عزیزان 3 تب مهم عمومی ، درگاه پرداخت و ایمیل ها را آموزش داده ایم . طی این مقاله خواهیم پرداخت به تب بعدی که همان “سبک ها” می باشد ، در این بخش یک سری از سبک های پیش فرض این افزونه قرار دارد که می توانید هر کدامیک از آنها را که می پسندید روی تنظیمات سیستم پلاگین EDD سایت خود اعمال کنید .

تنظیمات سبک های نمایش :

حتما برای شما و یا بطور کلی برای هر صاحب فروشگاهی این موضوع مهم است که وبسایتتان هم کاربرپسند باشد و هر قسمت آن با مدلی خاص و جذاب به کاربر نمایش داده شود ، در وحله اول اینکار سخت و شاید نشدنی بنظر آید اما EDD با جای دادن این تب در خودش این کار را برایشما بسیار آسان کرده است و شما در واقع با یک کلیک می توانید سبک مورد علاقه ی خود را به ظاهر فروشگاه خود دهید . بعبارت کلی از طریق این تب شما اجازه ی فعالسازی یا غیر فعالسازی سبک های مختلفی را خواهید داشت .

بسیار خب ، به مانند آموزش های قبلی که روی سایت قرار داده ایم جهت دسترسی به این تب باید به مسیر Downloads > Settings > Styles و یا همان (دانلود ها > تنظیمات > سبک ها) بروید . در اینجا صفحه ای با پیکربندی های مختلف سبک را مشاهده خواهید کرد ، اگر کمی صبر کنید در ادامه در رابطه با تمام گزینه های موجود در این تب به بحث و آموزش خواهیم پرداخت . (به تصویر زیر مشاهده کنید)

1_03

غیر فعال کردن سبک :

“غیر فعالسازی سبک”اولین گزینه ای است که در این صفحه مشاهده میکنید ، همانطور که در تصویر فوق هم مشاهده می کنید اگر چک باکس مروبوط به “غیر فعال کردن سبک” را فعال کنید در اینصورت استایل طراحی شده حذف می گردد و فقط متن ها بدون هیچ سبکی بصورت معمولی نمایشداده خواهند شد که معمولا هیچ مدیر سایت یا فروشگاهی دوست ندارد این گزینه در حالت فعال باشد زیراکه باعث بی روح بدون طراحی و سایت می شود .

حالت پیشفرض دکمه :

گزینه ی بعدی که به چشم می خورد مربوط به تنظیمات دکمه است ، به اینصورت که گزینه “حالت پیشفرض دکمه” مربوط به استایل دکمه های خرید و پرداخت است ، و یک منوی بازشونده روبه روی آن قرار گرفته است که می توانید توسط آن انتخاب کنید که دکه های خرید و یا پرداخت و … بصورت متن خالی باشند و یا استایل گرافیکی هم داشته باشند . (به مانند تصویر زیر)

آموزش تنظیمات سبک نمایش افزونه EDD
آموزش تنظیمات سبک نمایش افزونه EDD

رنگ پیشفرض دکمه :

گزینه آخر از این تب مربوط به تعیین رنگ های مختلف برای دکمه های خرید ، پرداخت و … می باشد ، در روبه روی این گزینه منوی باز شونده ای قرار گرفته است که با کلیک روی آن می توانید به راحتی تعیین کنید دکمه های موجود روی سایتتان به چه رنگی برای بازدیدکننده ها نمایش داده شود . برخی از رنگ های پیش فرض در اینجا عبارتند از : قرمز ، آبی ، خاکستری ، سبز ، سفید و … (در تصویر بالا مشخص است)

بسیار خب ، حالا وقت آن رسیده است که روی گزینه مربوط به ذخیره سازی کلیک شود و تنظیمات سبک نمایش را ذخیره سازی کنید ، تنها با یک کلیک روی گزینه “ذخیره تغییرات” این عمل ممکن پذیر است .

نتیجه :

تا به امروز ما 4 تب مهم از تنظیمات مربوط به افزونه EDD را مورد بحث و آموزش قرار داده ایم در مقاله ی بعدی نیز به تب بعدی که مربوط به “مالیات” است خواهیم پرداخت . امیدواریم در استفاده از این آموزش و انجام تنظیمات EDD به مشکلی بر نخورید ، در صورتیکه مشکلی در این زمینه داشتید نیز می توانید از بخش نظرات سایت با ما در میان بگذارید تا به آن رسیدگی شود .

موفق باشید .

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 2 نظر است

  1. حسین زاده

    سلام
    من از این افزونه استفاده میکنم
    راه ای هست که کل موجودی حساب صفر کنم و میزان فروش صفر بشه

دیدگاهتان را بنویسید