افزونه های کاربردی وردپرس
افزونه های کاربردی وردپرس

۴۰ افزونه کاربردی برای مدیریت و توسعه سایت وردپرس

با سلام خدمت تمامی کاربران آقای وردپرس. با معرفی 40 عدد افزونه های کاربردی وردپرس (قسمت اول) در خدمت شما هستم.

قطعا به این فکر افتادید که برای سایت وردپرسی خودم چه ابزار هایی را باید تهیه کنم تا بتونم بهتر سایت را مدریت کنم و توسعش بدم. با ما در قسمت اول این مقاله همراه باشد باید تا به شما ابزار ها و  افزونه های مفید وردپرس را به شما معرفی کنیم.

 

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس
افزونه های کاربردی وردپرس

 

بریم سراغ معرفی این ابزار ها و افزونه های شگفت انگیز!

 

1 – All in One SEO

افزونه All in One SEO
افزونه All in One SEO

افزونه All in One SEO یکی از بهترین افزونه های سئو (SEO) برای وردپرس هست. با کمک این افزونه شما می تونید بازدیدکنندگان سایت خودتون رو افزایش بدید.

با استفاده از All in One SEO برای تمامی پست ها و صفحات سایت خودتون سریع نمره دریافت کنید تا متوجه شوید ایا سئو پست ها و صفحات سایت شما به اندازه کافی خوب است یا نه؟

این افزونه به شما کمک می کند تا بفهمید برای بهبود سئو سایت چه کار هایی باید انجام داد.

با استفاده از ابزار های All in One SEO شما می تونید به آسانی یک نقشه سایت (sitemap) XML تهیه کنید.

 

2 – MonsterInsights (Google Analytics)

افزونه MonsterInsights
افزونه MonsterInsights

دومین افزونه از افزونه های کاربردی وردپرس ، MonsterInsights نام دارد.

این افزونه بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس هست. نصب آن روی سایت بسیار آسان هست و با استفاده از از این افزونه شما می تونید بفهمید بازدیدکنندگان و کاربران شما از کجا می آیند و در سایت شما به سراغ کدوم صفحات می روند.

MonsterInsights داده های مورد نیاز شما را در قسمت مدیریت وردپرس به شما نمایش می دهد. بیش از 2 میلیون سایت از این افزونه برای بدست آوردن آمارهای مهم ترافیک سایت خودشون استفاده می کنند.

شما می تونید تنظیمات خاصی را MonsterInsights انجام دهید تا گزارشات خاصی را بدست بیاورید. برای مثال برای اینکه بفهمید کدام نویسنده یا کدام موضوع برای کاربران شما بیشتر جذاب است. همچنین  کلیک های پیوند وابسته را ردیابی کنید ، امار ترافیک در زمان حال را ببینید و  Google Analytics را با GDPR سازگار کنید.

 

 3 – ThirstyAffiliates

افزونه ThirstyAffiliates
افزونه ThirstyAffiliates

مدیریت لینک های وابسته یک کار وقت گیر هست. اما با استفاده از افزونه ThirstyAffiliates شما می تونید لینک های وابسته را به آسونی مدیریت کنید. تعداد زیادی سایت از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد از سایت خودشون استفاده می کنن.

این افزونه به شما کمک می کند تا لینک های وابسته را به راحتی اضافه کنید ، لینک ها را با URL هایی زیبا ساخته و پیوند های خودکار برای کلمات کلیدی وارد کنید.

 

4 – Shared Counts

افزونه Shared Counts
افزونه Shared Counts

چهارمین افزونه از افزونه های کاربردی وردپرس ، افزونه Shared Counts می باشد. Shared Counts یک افزونه مفید و کاربردی شبکه های اجتماعی برای وردپرس می باشد. با استفاده از این افزونه شما می تونید تعداد دفعاتی که پست های شما در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده کرده و آنها را برای دیگران نیز به نمایش بگذارید. این یک روش مفید برای اثبات اجتماعی سایت شما می باشد.

شما می توانید انتخاب کنید نمایش تعداد اشتراک گذاشتن این پست اول پست باشد یا در پایان پست. همچنین شما می تونید تعداد اشتراک گذاری را برای هر پست شخصی سازی کنید.

 

5 – SeedProd

افزونه SeedProd
افزونه SeedProd

SeedProd یکی از بهترین افزونه های ساخت صفحه فرود (landing page) برای وردپرس است.

به طور پیش فرض وردپرس این امکان رو به شما میده تا پست های سایت خودتون رو در صفحه اول به نمایش بگذارید. اما افزونه SeedProd این امکان رو به شما میده تا سریعا صفحات فرود درخواستی برای هر موضوع و کاری بسازید. فروش فصلی داشته باشید ، محصولی رو معرفی کنید یا لیست ایمیل خود را افزایش بدید و یا … با کمک این افزونه می توانید صفحه فرود مربوطه را بسازید.

SeedProd دارای قالب هایی از پیش ساخته هست اما شما می تونید با  استفاده از ویژگی شخصی سازی و قابلیت drag and drop قالب ها را به طور دلخواه تغییر دهید و صفحات فرود زیبا و منحصر به فردی بسازید.

افزونه SeedProd با تمامی قالب های وردپرس سازگار می باشد.

 

6 – SEMRush

افزونه SEMRush
افزونه SEMRush

افزونه ششم ما از افزونه های کاربردی وردپرس ، افزونه SEMRush است. این افزونه به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را به صورت رقابتی جستجو کنید و کلمات کلیدی مناسب برای افزایش رتبه سایت خود بیابید. همچنین با استفاده از این افزونه شما می تونید از استراتژی رقبای خود در تبلیغات ، جستجوی ارگانیک و پولی و همچنین ایجاد لینک مطلع شوید.

با کمک تمامی ابزار های SEMRush ، بازدیدکنندگان و مشتریان سایت خود را افزایش دهید.

 

7 – OptinMonster

افزونه OptinMonster
افزونه OptinMonster

OptinMonster از بهترین ابزار های ساخت سرور برای وردپرس است. به شما این امکان رو میده تا فرم های پاپ آپ زیبا و شگفت انگیزی بسازید تا مشتریان خود را افزایش دهید. با استفاده از OptinMonster شما می تونید پنجره های پاپ آپ ،  اسلاید ، میله های شناور ، کوپن تخفیف چرخان (coupon wheels) و … بسازید.

 

8 – WPForms

افزونه WPForms
افزونه WPForms

WPForms هشتمین افزونه از افزونه های کاربردی وردپرس است. این افزونه بهترین افزونه ساخت فرم برای افراد تازه کار است. به لطف قابلیت drag and drop شما می تونید تنها با چند کلیک فرم های تماس ، فرم های اشتراک ایمیل ، فرم های سفارش و دیگر فرم ها را برای سایت خودتون بسازید.

 

9 – Constant Contact

افزونه Constant Contact
افزونه Constant Contact

افزونه Constant Contact از بهترین افزونه های ایمیل مارکتینگ است. با کمک این افزونه شما می تونید فرم ایمیل خودتون رو بسازید و اون رو برای کاربرهای سایت خودتون هم بفرستید.

کار با این افزونه بسیار آسان هست و ابزار های قدرتمند اون باعث شده هم کاربران تازه کار و هم کاربران باتجربه ازش استفاده کنن.

 

10 – MemberPress

افزونه MemberPress
افزونه MemberPress

آخرین افزونه از افزونه های کاربردی وردپرس ، MemberPress نام دارد. افزونه MemberPress از بهترین افزونه های عضویت برای وردپرس است. این افزونه این امکان رو به شما میده تا محتوای سایت خودتون رو قفل کنید تا کاربران برای دسترسی به محتوا در سایت شما ثبت نام کرده و یا اشتراک بخرند.

شما می تونید سطوح مختلفی از عضویت کاربران بسازید که هر سطح دارای مجوز های دسترسی متفاوتی است. شما حتی می تونید از MemberPress برای ساخت یک دوره آنلاین استفاده کنید.

 

ممنون که در قسمت اول مقاله افزونه های کاربردی وردپرس با ما همراه بودید.

 

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید