افزونه های آپلود فایل وردپرس
افزونه های آپلود فایل وردپرس

بهترین افزونه های آپلود فایل وردپرس ۲۰۲۲ (پولی و رایگان)

اگر می‌خواهید کاربران و بازدیدکنندگان شما به راحتی فایل های خود را در سایت بارگذاری کنند ، در این مقاله همراه ما باشید تا به شما بهترین افزونه های آپلود فایل وردپرس در سال 2022 را معرفی کنیم.

چرا باید از افزونه های بارگذاری فایل در وردپرس استفاده کنیم؟

در وردپرس به طور پیش‌فرض ، کاربران تنها با ورود به داشبورد می‌توانند فایل ها را آپلود کنند.
که یعنی اگر بخواهید کاربران و بازدیدکنندگان شما فایلی را در سایت شما آپلود کنند ، شما باید یک حساب کاربری جدید ساخته و اجازه دسترسی به سایت را به آنها بدهید. انجام این کار علاوه بر زمان‌بر بودن ، باعث در خطر افتادن امنیت سایت شما می‌شود.

اما با استفاده از افزونه های آپلود فایل ، تمامی این مشکلات را حل کنید و به کاربران و بازدیدکنندگان خود اجازه دهید تا تصاویر ، فایل های PDF ، اسناد و… را آپلود کنند.

دریافت اسناد ، فایل های PDF ، تصاویر و… ، به شما کمک می‌کند تا هنگام ارائه پشتیبانی به مشتریان خود ، اطلاعات بیشتری از مشتریان خود دریافت کنید.

با استفاده از افزونه های بارگذاری فایل وردپرس به راحتی پست های مهمان ، نقل‌قول از کاربران ، رزومه ، اسناد ، تصاویر ، ویدئوها و… ، را دریافت کنید.

 

1 – افزونه WPForms

افزونه WPForms
افزونه WPForms

افزونه WPForms علاوه بر بهترین افزونه های ایجاد فرم برای سایت های وردپرسی ، از بهترین افزونه های آپلود فایل وردپرس نیز می‌باشد . با استفاده از این افزونه شما می‌توانید انواع فرم ها ، از جمله فرم های آپلود فایل بسازید. با استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) ، کاربران می‌توانند به راحتی فایل های خود را آپلود کنند.

WPForms فرم های از پیش ساخته شده‌ای دارد که به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع تر فرم مورد نظر خود را ایجاد کرده و آنها را شخصی سازی کنید.

برای فیلد آپلود فایل ، دو گزینه موجود می‌باشد: آپلود فایل به صورت کلاسیک برای یک فایل ، آپلود فایل به صورت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) که می‌توان چند فایل را آپلود کرد.

افزونه های آپلود فایل وردپرس
افزونه های آپلود فایل وردپرس

با استفاده از افزونه WPForms می‌توانید اسناد ، رزومه ها ، فایل های PDF ، تصاویر ، ویدئو ها و… را دریافت کنید و انتخاب کنید که فایل های دریافت شده در کتابخانه وردپرس خود ذخیره کنید یا نه.

همچنین شما قادر هستید تا نوع فایل های دریافتی را برای ایمن نگه داشتن سایت ، محدود کنید. همچنین می‌توانید حداکثر اندازه آپلود فایل را افزایش دهید تا در صورت نیاز فایل های بزرگتری دریافت کنید.

محافظت سایت از هرزنامه ، فرم های چند صفحه‌ای و منطق شرطی از دیگر ویژگی های افزونه WPForms می‌باشند. این افزونه با خدمات مختلف بازاریابی ایمیلی و خدمات پرداخت برای ایجاد فرم های پرداخت آنلاین و کمک های مالی نیز سازگار می‌باشد.

 

2 – افزونه File Upload Types

افزونه File Upload Types
افزونه File Upload Types

File Upload Types یک افزونه رایگان برای بارگذاری فایل برای وردپرس است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا انواع فایل های اضافی در وردپرس که به‌طور پیش فرض در دسترس نیستند را دریافت کنید.

وردپرس اجازه دریافت فایل هایی با پسوند های مشخصی را می‌دهد. اگر کاربری سعی کند محتوایی را خارج از پسوند های مشخص شده ارسال کند ، با خطای “متاسفانه این نوع فایل به دلیل مسائل امنیتی مجاز نیست” مواجه می‌شود.

برای رفع این مشکل ، شما می‌توانید از افزونه File Upload Types استفاده کنید.

این افزونه برای افراد مبتدی یک گزینه مناسب و فوق‌العاده می‌باشد و می‌توانید به راحتی از داشبورد وردپرس خود تعیین کنید که کدام پسوند فایل در سایت مجاز می‌باشد. همچنین می‌توانید به آسانی افزونه ها از قسمت مدیرت سایت ، فعال یا غیرفعال کنید.

پسوند هایی که می‌توانید به وردپرس اضافه کنید عبارتند از: zip ، ai ، xml ، svg ، csv و… . این افزونه هیچ فرم آپلود فایل جلویی در سایت ندارد ، به همین دلیل نیاز است تا برای استفاده از آن با افزونه WPForms یا دیگر افزونه های لیست ترکیب شود.

 

3 – افزونه WordPress File Upload

افزونه WordPress File Upload
افزونه WordPress File Upload

WordPress File Upload یکی دیگه از افزونه های آپلود فایل وردپرس رایگان می‌باشد که به کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما اجازه می‌دهد تا محتوا های خود را در سایت بارگذاری کنند. این افزونه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از یک قطعه کد کوتاه ، بارگذاری فایل ها را از هر پست وبلاگ ، صفحه فرود (Landing page) یا ویجت نوار کناری بپذیرید.

زمانی که کاربری فایلی را آپلود بکند ، شما می‌توانید آنها را در داشبورد وردپرس ، در منوی فایل های آپلود شده مشاهده کنید. در نتیجه باعث می‌شود فایل های آپلود شده کاربران را به راحتی سازماندهی و مدیریت کنید.

افزونه WordPress File Upload ابزار های شخصی‌سازی زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلدهای فرم آپلود را اضافه یا حذف کنید ، رنگ ها ، برچسب ها و ابعاد فیلد ها را تغییر دهید ، تا در نهایت فرم آپلودی که در نظر دارید را ایجاد کنید.

استفاده از این افزونه می‌تواند مقداری پیچیده باشد. با این حال می‌توانید پسوند و اندازه فایل های آپلودی را محدود کنید .

 

4 – افزونه Easy Digital Downloads

افزونه Easy Digital Downloads
افزونه Easy Digital Downloads

افزونه Easy Digital Downloads یکی از بهترین افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس است که به شما کمک می‌کند تا محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی، فایل های PDF، موسیقی ، نرم افزار و… را بفروشید.

با Easy Digital Downloads شما قادر هستید تا فایل های وردپرس را در پلتفرم‌ های ابری مانند AWS ، Dropbox و… آپلود کنید. سپس می‌توانید از فایل ها با رمز عبور محافظت کنید و فقط به آنهایی که مجوز های کاربر فعال دارند ، اجازه دسترسی به دانلود را بدهید.

Easy Digital Downloads قابلیت چند فروشندگی را نیز دارد. در نتیجه شما می‌توانید به کاربران سایت خود اجازه آپلود و فروش فایل ها را از طریق سایت خود بدهید. که به شما کمک می‌کند بازار خود را بسازید.

 

5 – افزونه Formidable Forms

افزونه Formidable Forms
افزونه Formidable Forms

افزونه Formidable Forms یکی دیگر از محبوب‌ترین افزونه های آپلود فایل وردپرس می‌باشد. به لطف ویژگی کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) ، کاربران می‌توانند به راحتی فایل های خود را در سایت بارگذاری کنند. فایل آپلود شده در کتابخانه وردپرس ذخیره می‌شود در نتیجه هر زمان که بخواهید می‌توانید به فایل ها دسترسی داشته باشید.

کاربران می‌توانند چندین فایل را در یک فرم ارسال کنند و نیازی به به پر کردن فرم های متعدد نیست. Formidable Forms به شما کمک می کند تا نوع و اندازه فایل های ارسال شده را محدود کنید . تعیین کنید چه نوع فایل‌هایی و تا چه اندازه‌ای آپلود شود.

علاوه بر فرم آپلود فایل ، شما می‌توانید فرم های پیچیده تر مانند ماشین حساب وام و فرم های پرداخت نیز ایجاد کنید. این افزونه فرم های از پیش ساخته شده زیادی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آنها را سفارشی سازی کنید.

 

6 – افزونه MemberPress

افزونه MemberPress
افزونه MemberPress

MemberPress از بهترین افزونه های عضویت وردپرس می‌باشد. این افزونه به کاربران شما اجازه می‌دهد تا فایل های خود را در سایت شما بارگذاری کنند. همچنین به شما هم کمک می‌کند تا کنترل و دسترسی کامل به فایل ها ، پسوند فایل و اندازه آن داشته باشید.

برای مثال می‌توانید مشخص کنید که تنها کسانی که وارد سیستم شده‌اند و اشتراک ویژه دارند ، می‌توانند فایل ها را دانلود کنند. این ویژگی باعث شده تا این افزونه برای فروش دوره های آنلاین ، کتاب های الکترونیکی و یا… ، یک انتخاب فوق‌العاده باشد.

همچنین می‌توانید مجوزها را تغییر دهید تا تنها کاربران منتخب بتوانند فایلی را آپلود کنند. اگر انجمن عضویتی را مدیریت می‌کنید ، با استفاده از این افزونه می‌توانید مشخص کنید تنها اعضایی که اشتراک ویژه دارند ، می‌توانند فایل ها را در نمایه‌های خود اضافه کنند یا پست‌های مهمان ارسال کنند و… .

افزونه MemberPress تمامی ویژگی هایی که شما برای ساخت فرم‌ های ثبت نام، راه‌ اندازی اشتراک‌ های عضویت ، مدیریت تراکنش‌‌ها و… نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

ویژه : افزونه MonsterInsights

افزونه MonsterInsights
افزونه MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه تجزیه و تحلیل برای وردپرس است. با استفاده از این افزونه شما می‌توانید فرم های ارسالی و تعداد دانلود فایل‌ها را در وب سایت خود پیگیری کنید.
فرم های رها شده به درآمد کمتر است. MonsterInsights به شما کمک می‌کند بفهمید چه زمانی و چرا کاربران فرم‌ های شما را رها می‌کنند ، در نتیجه شما می‌توانید آنها را برای کسب درآمدهای بیشتر بهینه کنید.

اگر محتوایی مانند تصاویر ، ویدئوها ، فایل های PDF و… را پیشنهاد می‌کند تا کاربران شما آنها را دانلود کنند ، مهم است که بدانید چه فایل‌هایی بیشترین دانلود را دارند. با استفاده از MonsterInsights می‌توانید به طور اتوماتیک دانلود فایل‌ها را ، بدون نیاز به ویرایش کد ، در Google Analytics پیگیری کنید.

همچنین شما می‌توانید گزارش‌های پیگیری فرم‌ها و دانلود فایل‌ها را دقیقاً در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

 

تیم آقای وردپرس امیدوار است که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بهترین افزونه آپلود فایل وردپرس را برای سایت خود پیدا کرده باشید.

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید