کمی درباره من

سید حامد حسینی

من بنیانگذار و مدیر ارشد آقای وردپرس و  محصولات در آقای وردپرس هستم. بیشتر وقتم را در آقای وردپرس می گذرانم و روی وردپرس ، ووکامرس و افزودنی های آن کار می کنم. من به عنوان مدیر ارشد آقای وردپرس و محصولات مطمئن می شوم که نقشه راه برای همه محصولات ما مدیریت شده باشد. 

سید حامد حسینی

سید حامد حسینی

من یک کارآفرین اینترنتی با سابقه SEO ، بازاریاب دیجیتال و توسعه دهنده وب هستم. در روزهای آغازین کار من در چندین شرکت فناوری اطلاعات کار کردم ، از شرکت های میزبانی هاستینگ تا شرکت های توسعه وب و طراحی سایت در رشته وردپرس ! 

در سال 2010 من آقای وردپرس را تاسیس کردم که وظیفه خود این است که به بیشتر افراد امکان ایجاد یک وب سایت وردپرسی را بدهد. از طریق افزونه ها و قالب های آماده و آموزش وردپرس (‌رایگان) به افراد برای مدیریت وب سایت خود. 

تیم آقای وردپرس در حال حاضر با بیشتر از ۱۰ نفر تشکیل شده است. آموزش های کامل ووکامرس ، قدم به قدم وردپرس فارسی و افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس در وب سایت منتشر شده است. 

علاوه بر آقای وردپرس ، من  در چندین شرکت سرمایه گذاری کرده ام. در نتیجه ، من چندین نقش مشاوره ای برای شرکت هایی که در آنها سرمایه گذاری کرده ایم نیز دارم. 

زندگی خصوصی

من ۳۰ ساله هستم و مجرد در اصفهان ، شهر تاریخی ایران ، جایی که دفتر اصلی آقای وردپرس بنا شده است ، زندگی می کنم. 

خارج از کار از مطالعه ، بازی های اکشن و بازیهای رومیزی با دوستانم لذت می برم.