You are currently viewing افزونه عضویت ویژه حرفه ای وی آی پی با درگاه بانک ایرانی

افزونه عضویت ویژه حرفه ای وی آی پی با درگاه بانک ایرانی

سلام دوستان من…

من تازه نویسنده سایت آقای وردپرس شدم و امروز اولین مطلب به این سایت ارسال می کنم.

اگر شما به افزونه ای هستید که بتوانید با آن استراک VIP برای کاربران ایجاد کنید و اگر در سایت های دانلودی فیلم و سریال دیدید که برای دانلود سرعت بالاتر فیلم نیاز به وی ای پی دارید.معمولا در وی پی ان فقط یوز و پسورد هنگام پرداخت اشتراک در اختیار قرار می دهد که بتوانید با این یوز و پسورد فیلم و سریال را با سرعت بالاتر دانلود کنید و البته دانلود رایگان داره ولی با سرعت محدود است و در وی ای پی می توانید یوز و پسورد را ماهانه و سالانه کنید مثلا: یک یوز و پسورد یک ماهه 5000 است .

این افزونه که معرفی می توانید وی ای پی را پولی یا رایگان کنید.در این افزونه می توانید به صورت دستی نامحدود نام کاربری بسازید و می توانید فایل ها درون این افزونه آپلود کنید.

در بخش درگاه بانک بیش از 5 درگاه وجود دارد نام درگاه ها:پی لاین/زرین پال/جهان پی/پارس پال/میهن پال وجود دارد و فقط کافیه در یکی از 5 درگاه یا کلا 5 تا درگاه پرداخت ثبت نام کنید و کد درگاه را وارد افزونه کنید و فعال شود.

این افزونه بخش پنل پیامک داره به نام اس ام اس دهی و پرند اس ام اس.فقط کافیه یکی از سرویس های اس ام اس ثبت نام کنید و یوز و پسورد ثبت نام را وارد افزونه کنید تا فعال شود.

بخش راهنما نیز داره می توانید از راهنما کمک بگیرید.

 

Snap3

Snap2

 دانلود افزونه VIP-352 کیلیوبایت

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 5 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید