افزونه های مهم و کاربردی وردپرس
افزونه های مهم و کاربردی وردپرس

۴۰ افزونه و ابزار کاربردی برای مدیریت و توسعه سایت وردپرس (قسمت سوم)

با سلام خدمت تمامی کاربران آقای وردپرس. در خدمت شما هستیم با قسمت سوم مقاله معرفی 40 عدد افزونه های مهم و کاربردی وردپرس.

در قسمت اول و قسمت دوم این مقاله 20 افزونه بسیار عالی ، شگفت انگیز و کاربردی رو به شما معرفی کردم. در این مقاله هم ما قصد داریم 10 افزونه شگفت انگیز و کاربردی دیگه رو به شما معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

افزونه های مهم و کاربردی وردپرس
افزونه های مهم و کاربردی وردپرس

افزونه های مهم و کاربردی وردپرس

 

21 – Uncanny Automator

افزونه Uncanny Automato
افزونه Uncanny Automato

ییست و یکمین افزونه از افزونه های مهم و کاربردی وردپرس ،می باشد. Uncanny Automato یک افزونه اتوماسیون هوشمند می باشد که به شما کمک می کند تا دیگر افزونه ها را با یک دیگر مرتبط کنید و آنها را یکپارچه کنید. آن هم بدون کد نویسی!

 

22 – Insert Headers and Footers

افزونه Insert Header and Footers
افزونه Insert Header and Footers

افزونه Insert Header and Footers یک افزونه ساده ولی بسیار کاربردی و مفیدی است. این افزونه به شما کمک می کند تا کد های سفارشی خود را در قسمت های هدر ، فوتر و بدنه سایت اضافه کنید. بسیاری از افراد برای افزودن کد های Google Analytics از افزونه Insert Header and Footers استفاده می کنن.

 

23 – ChatBot

افزونه ChatBot
افزونه ChatBot

افزونه ChatBot بیست و سومین افزونه از افزونه های مهم و کاربردی وردپرس است. با استفاده از ChatBot شما می تونید یک ربات چت خودکار به سایت خودتون اضافه کنید که باعث می شود تا 24 ساعت به سوالات کاربران سایت شما پاسخ دهد. این یک روش بسیار ارزان تر از استخدام اعضای تیم پشتیبانی اضافی برای پاسخگویی است.

افزونه ChatBot از هوش مصنوعی نیز پشتیبانی می کند تا در صورت نیاز مکالمه به یک شخص حقیقی انتقال پیدا کند.

 

24 – Live Chat 

نرم افزار LiveChat
نرم افزار LiveChat

نرم افزار LiveChat از بهترین نرم افزار های چت زنده در بازار است. شما می تونید آن را با سایت وردپرس خود متصل کنید تا با لپ تاپ ، موبایل و یا تبلت خود با دیگران چت کنید.

 

25 – Tailwind

Tailwind
Tailwind

Tailwind یک ابزار مفید برای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی آن هم به صورت اتوماتیک است. با استفاده از این ابزار شما می تونید پست های خود را در اینستاگرام (Instagram) و پینترست (Pinterest) به صورت اتوماتیک و برنامه ریزی شده انتشار دهید.

ابزار های تجزیه و تحلیل Tailwind به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه مطالبی را منتشر کنید تا کارایی بهتری داشته باشد. همچنین می توانید محتوای خود را برنامه ریزی کنید تا در مواقعی منتشر شوند تا کاربران بیشتری از آنها بازدید کنن.

 

26 – Better Click to Tweet

افزونه Better Click to Tweet
افزونه Better Click to Tweet

بیست و ششمین افزونه از افزونه های مهم و کاربردی وردپرس Better Click to Tweet نام دارد. Better Click to Tweet یک افزونه ساده وردپرس است که این امکان رو به کاربران شما میده تا با یک کلیک جملات مهم محتوای شما را در توییتر به انتشار بزارند. این کار باعث میشه تا افراد بیشتر از سایت شما خبردار بشند و در نتیجه تعداد کاربران شما بیشتر می شود.

 

27 – Feedly

 

Feedly
Feedly

یک فید (Feed) مدرن RSS است که به شما کمک می کند محتوای همه سایت های مورد علاقه و مفید خود را در یک مکان مشاهده و مطالعه کنید.

Feedly یک افزونه وب و یک اپلیکیشن برای گوشی های اندروید و ios است.

 

28 – Shutterstock

Shutterstock
Shutterstock

Shutterstock یک کتابخانه عظیم تصاویر است که شما با استفاده از آن می تونید تصاویر باکیفیتی بالا تهیه کرده و از آنها را در سایت خود قرار دهید.

 

29 – Google Workspace (G Suite)

Google Workspace (G Suite)
Google Workspace (G Suite)

Google Workspace (G Suite) مجموعه ای از ابزار های Google است که شامل Gmail ، Calendar ، Meet ، Chat ، Drive ، Docs ، Sheets ، Slides ، Forms و … است. بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک از Google Workspace به عنوان بخش اصلی سیستم خودشان استفاده می کنند.

 

30 – Asana

Asana
Asana

Asana یک ابزار مدیرت پروژه و مسئولیت است که تیم ها کمک می کند تا کارها و وظایف خود را سازماندهی کنند. با استفاده از Asana می تونید یک لیست وظایف به همراه تاریخ انجام وظایف و … ایجاد کنید تا تیم شما بتواند بهتر وظایف خود را انجام دهند.

 

ممنون که در قسمت سوم مقاله 40 افزونه و ابزار کاربردی برای مدیریت و توسعه سایت وردپرس با ما همراه بودید.

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید