دانلود افزونه وردپرس آیکون های زنده(LivIcons WordPress)
دانلود افزونه وردپرس آیکون های زنده(LivIcons WordPress)

دانلود افزونه وردپرس آیکون های زنده(LivIcons WordPress)

با افزونه وردپرس و دانلود رایگان افزونه ی  بسته آیکون های زنده  (LivIcons WordPress) در خدمت شما هستیم . افزونه وردپرس آیکون های زنده در خیلی سایت ها فروشی هست که ما برای شما به صورت رایگان قرار دادیم . امیدواریم نهایت استفاده رو ببرید و اما توضیحات : LivIcons چه هستند؟ آنها یک آیکون های مرورگر، ساخته شده با جاوا اسکریپت، با انیمیشن کوتاه و زیبا برای هر آیکون (به جز آنهایی که نام های تجاری دارند “) می باشد. سازگار با اینترنت اکسپلورر و شاید باور نکنیداما زیبا ترین آیکون های وب هستند مه به صورت svg ساخته شده اند . و چگونه کارمیکنند ؟؟ زمانی که موس شما بر روی آیکون برود آیکون به صورت hover شروع به حرکت انیمیشنو زیبای خود میکند .

  • ویژگی های این افزونه وردپرس :
  • 353 آیکون زنده و متحرک
  • استفاده از آیکون ها به صورت استاتیک
  • رنگ بندی و اندازه دلخواه
  • رزولوشن رتینا
  • سازگار با بوتسترپ
  • سازگار با همه ی مرور گرها

و……   هم اکنون عضوسایت آقای وردپرس شوید ( درکمتر از 1 دقیقه ) و فایل رو دانلود کنید . دسترسی فقط برای کاربران عضو هست .

 

برای ثبت نام و دریافت افزونه اینجــــــــــــــــــا کلیک کنید.

 

موفق باشید

تیم آقای وردپرس

تیم تولید محتوا و پشتیبانی سایت آقای وردپرس

این پست دارای 6 نظر است

  1. درود .
    با تشکر از شما که به فکر آخرت ما هستید !!

    ما برای چند کلیک خور بیش تر قرار نداده ایم . اگر یک جستجو کوچک بکنید بسیاری از سایت ها قرار داده اند . چندی از آنها لینک های شکسته قرار داده اندا و برخی نیز هفت خان برای دانلود .

    به درخواست چندی از کاربران قرار داده ایم .
    وقتی نسخه ی نال شده ی یک اثر ( حالا چه به طریق ریپ و چه به طریق خریداری شدن و منتشر شدن ) داخل اینترنت پخش شده است و در دسترس است . و با قرار ندادن ما هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد . شما هم اگر فکر می کنید از نظر قانونی مشکل دارد این پست بروید شکایت کنید ! یا مراتب اجرای قانونی را به گوش Dess Themes برسانید 🙂

    + در ضمن شما هم زیاد حرص نخور دوست عزیز در نت پارسی کپی رایت چه زمانی رعایت شده که اکنون رعایت بشه ؟

    ما قاضی نیستیم بر خلاف بعضی ها که قضاوت کنیم . سایت کاربرمدار است و این پست نیز به دلیل درخواست کاربران درج شده . نه کمتر نه بیشتر .

  2. آقای ایران وردپرس راست میگن , چون همه در سایت هاشون قرار دادن شما هم باید قرار بدید ؟ این دلیل میشه ؟ اگه همه خودشونو بندازن تو چاه شما هم باید بندازید ؟ خوب معلومه بخاطر کلیک خود بیشتر این کارو کردید دیگه

    1. درود . اگر دقت کنید در پاسخی که دادم گفتم که به درخواست برخی کاربرا بود . برخی از سایت ها یا اکانت ویژه نیاز دارند برای دانلود آن و برخی هم لینک ۴۰۴ داده اند .
      اگر بخاطر کلیک خور بیشتر میخواستیم پست بگذاریم مطمئن باشید مطالب بیشتری هست و خواهد بود که با قرار دادن آن کلیک خور سایت سر به فلک می کشد .

  3. مجتبی

    سلام. آقا بسیار کار خوبی کردین قرار دادین این پلاگین رو، دستتونم درد نکنه. اون دوستانی هم که مشکل دارن نسخه اوریجینالش رو بخرن که حقی پایمال نشه.

  4. مهدی

    با سلام

    من هنوز دانلود نکردم ولی کار بسیار خوبی کردید دوستان در سایتهای دیگر فکر میکنند دیگران چلاغن نمیتونن سرچ کنند در سایتهای غیر ایرانی و این افزونه رو بدست بیارند انگار خودشون خریداری کردند که اقدام به فروش این افزونه می کنند . این شخص حتما از همون افراده وگرنه دلش برای اونها نمیسوزه برای خودش میسوزه

دیدگاهتان را بنویسید