افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس
افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس

معرفی بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس

سلام. اگه دنبال افزونه های رتبه بندی ستاره ای برای سایت وردپرسی خودتون می گردید ، پس با آقای وردپرس در این مقاله همراه باشید!

افزونه های امتیازدهی ستاره باعث می شود مشتریان سایت شما محصولات و صفحات سایت شما را بررسی کرده و در در آخر باعث شود اعتبار سایت شما افزایش یابد.

در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین افزونه های رتبه بندی ستاره ای برای وردپرس را به شما معرفی کنیم.

 

چرا باید از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس استفاده کنیم؟

به طور پیش فرض وردپرس دارای ویژگی امتیازدهی ستاره ای نیست ، اما شما می تونید با استفاده از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس این ویژگی ارزشمند را به سایت خود اضافه کنید.

افزونه رتبه بندی ستاره ای به شما این امکان را میده تا به سادگی نظرات و بررسی های مشتریان و کاربران سایت خودتون را مشاهده کرده و آنها را در سایت خود قرار بدید.

از مزایای سیستم رتبه بندی ستاره ای  میشه به محبوبیت اون میان کاربران اشاره کرد چرا که کاربران می تونن درک کلی سریعی از کیفیت محصولات و یا خدمات شما بدست بیاورند. رتبه بندی ستاره ای به عنوان اثبات اجتماعی برای مشتریان و بازدیدکنندگان سایت شما عمل می کند.

با استفاده از افزونه های امتیازدهی ستاره ای ، می تونید نظرات مشتریان و کاربران را در مورد محصول و یا مقاله سایت خودتون به همراه امتیازدهی ستاره ای به نمایش بگذارید.

 

1 – WPForms

افزونه WPForms
افزونه WPForms

 

اولین افزونه مقالهء افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس ، افزونه WPForms نام دارد.

افزونه WPForms ، یک افزونه محبوب و یکی از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس هستش و بیش از 4 میلیون نفر دارن ازش استفاده می کنن.

کار با این افزونه خیلی راحته که باعث شده تا افراد تازه کار سریع برن سراغش. البته با این که خیلی راحت میشه باش کار کرد ابزار های قدرتمندی هم داره مثل ویژگی اجازه دادن کاربران برای امتیازدهی از طریق فرم های شما.

شما می تونید خیلی راحت یک رتبه دهی ستاره ای را به هر فرمی که خواستید اضافه کنید. برای این قسمت Ratings را کشیده و آنرا در فرم مورد نظر خودتون رها کنید.

شما همچنین می تونید با استفاده از الگوی فرم Testimonial در Pack Templates addon ، رتبه بندی ستاره ای را به فرم مورد نظر اضافه کنید.

 

2 – Site Reviews

افزونه Site Reviews
افزونه Site Reviews

 

افزونه Site Reviews به کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما اجازه میده تا به محصولات و صفحات سایت شما امتیاز ستاره ای از از 1 ستاره تا 5 ستاره بدهند. با استفاده از این افزونه می تونید بهترین نظرات کاربران را به بالای نظرات نشان دهید تا  بازدیدکنندگان جدید ابتدا آن ها را مشاهده کنن.

با استفاده از سیستم تأیید داخلی Site Reviews می تونید رتبه بندی های کاربران را قبل از اینکه در سایت شما نمایش داده شوند نگه دارید. این ویژگی مانع ارسال نظرات منفی و ناعادلانه که باعث تاثیر بد بر سایت شما می گذارند می شود.

همچنین می تونید از کاربر بخواهید تا برای ارسال نظر ، ابتدا در سایت شما ثبت نام کند.

با استفاده از افزونه Site Reviews می تونید به سرعت به بررسی ها ، نمایش نظرات و امتیازدهی ستاره ای در سایت خود و دیگر موارد پاسخ دهید. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا افزونه Site Reviews به یکی از بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس تبدیل شود.

 

3 – Easy Testimonials

افزونه Easy Testimonials
افزونه Easy Testimonials

 

سومین افزونه از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس ، Easy Testimonials می باشد.

با استفاده از Easy Testimonials شما می تونید نظرات کاربران را همراه با امتیاز های ستاره ای از داشبورد وردپرس خودتون وارد کنید. اگه شما از افزونه مثل WPForms برای جمع آوری امتیازدهی ستاره ای استفاده می کنید این ویژگی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

گزینه های زیادی برای ورود وجود دارد که با استفاده از آنها می تونید هر نظر مانند امتیازدهی ستاره ، محصول یا خدمتی را که استفاده کرده اند ، نام شخص ، ایمیل و حتی نقش شرکت را سفارشی سازی کنید.

نسخه رایگان دارای چندین تم و بلوک هست که می تونید به وسیله ویرایشگر بلوک وردپرس برای نمایش نظرات ستاره ای خود استفاده کنید و یا از کد کوتاه موجود استفاده کنید تا به آسانی بررسی ها را به سایت خود اضافه کنید.

 

4 – YITH WooCommerce Advanced Reviews

افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews
افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews

 

افزونه YITH WooCommerce Advanced Reviews نه تنها بخش نظرات ووکامرس را گسترش داده بلکه باعث بهبود آن هم شده.

به لطف منطقه استاندارد بررسی ووکامرس شما می تونید یک بررسی اساسی و رتبه بندی ستاره را ارائه دهید. اما ، از آنجا که بررسی ها به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کنند و مهمتر از هر زمان دیگری هستند ، شما باید این زمینه را بهبود ببخشید.

این افزونه اساساً بخش بررسی ووکامرس شما را به یک بخش بررسی آمازون تبدیل می کند. مشتریان شما می تونند عنوان مرور را اضافه کرده و تصاویر را به همراه رتبه بندی ستاره ارسال کنند.

همچنین می تونید تعداد دفعاتی که برای هر محصول امتیازدهی ستاره ای خاصی ارسال شده است را به نمایش بگذارید.

 

5 – AIOSEO

افزونه AIOSEO
افزونه AIOSEO

 

AIOSEO نه تنها یکی از بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس می باشد بلکه یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس در بازار نیز هست. با استفاده از ابزار های جامع و متنوع افزونه AIOSEO می تونید رتبه سایت خودتون را بهبود دهید.

به کمک جادوگر راه اندازی شما می تونید به طور اتوماتیک بهترین تنظیمات سئو را برای سایت خود انتخاب کنید.

افزونه AIOSEO دارای علامت گذاری طرح بررسی محصول است که با استفاده از آن شما می تونید رتبه بندی ستاره ای را که در نتایج جستجو نشان داده می شود ، اضافه کنید.

معرفی بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس

این ویژگی نه تنها باعث بهبود ظاهر موتور جستجوی شما ، بلکه باعث افزایش بازدید از سایت شما نیز می شود. در نتیجه مشتریان بیشتری را بدست می آورید.

 

6 – Rate My Post

افزونه Rate My Post
افزونه Rate My Post

 

ششمین افزونه از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس ، Rate My Post نام دارد.

Rate My Post یک افزونه شگفت انگیز هست که به بازدید کنندگان شما اجازه می دهد امتیازدهی ستاره ای را به پست ها و محصولات سایت شما ارسال کنند. این یک راه عالی برای به دست آوردن بازخورد درباره آنچه می نویسید و یا آنچه به فروش می رسانید ، در نتیجه باعث پیشرفت سایت شما می شود.

زمانی که کاربران امتیازدهی ستاره ای را ارسال می کند ، Rate My Post می تواند بازخورد خصوصی درباره امتیازی که داده شده است را برای شما ارسال کند.

با کمک این افزونه شما قادر هستید تا بررسی ستاره را قبل از پست خود نمایش دهید ، تا به عنوان اثبات اجتماعی برای بازدید کنندگان آینده عمل کند.

همچنین یک بخش آمار دقیق در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین شما می تونید پست ها و محصولاتی که بیشتر از همه محبوب کاربران هستند را مشخص کنید. حتی می تونید از ویجت پست های برتر موجود برای نمایش پست هایی با بیشترین امتیاز ستاره در نوار کناری سایت وردپرسی خودتون استفاده کنید .

 

7 – OptinMonster

افزونه OptinMonster
افزونه OptinMonster

 

OptinMonster  یکی دیگه از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس می باشد. از بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس می توان به OptinMonster اشاره کرد. به کمک ابزار های منحصر به فرد افزونه OptinMonster می تونید پنجره های پاپ آپ زیبا ، تایمر شمارش معکوس ، هدرهای شناور و … را ایجاد کنید.

تمامی اینها می توانند کاملاً سفارشی شوند تا یک تجربه هدفمند و شگفت انگیز را برای کاربران و بازدید کنندگان سایت خود ارائه دهید و شما می تونید رتبه بندی ستاره ای ، توصیفات کاربر و غیره را در پنجره های پاپ آپ اضافه کنید.

با ارائه یک تجربه کاملاً سفارشی بازاریابی ، به راحتی تبادلات سایت خود را افزایش بدید.

افزونه OptinMonster با محبوب ترین افزونه های فرم ساز وردپرس و برترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل سازگارد هست و می تونید از آنها استفاده کنید.

8 – WP Product Review Lite

افزونه WP Product Review Lite
افزونه WP Product Review Lite

 

و آخرین افزونه از افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس ، افزونه WP Product Review Lite می باشد.

WP Product Review Lite از بهترین افزونه های بررسی محصول وردپرس هست. دارای تنظیمات دقیق بررسی محصول ، از جمله افزودن امتیازدهی ستاره ای برای هر محصول می باشد.

فراتر از افزودن رتبه بندی ستاره ای ، می تونید ویژگی های محصول ، نکات مثبت و منفی محصول و تصاویر آن و … را اضافه کنید. همچنین می تونید به کاربران اجازه دهید رتبه بندی و بررسی های مربوط به محصول را ارائه دهند.

کار با این افزونه بسیار ساده هست تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام نوشتن پست های سایت ، گزینه بررسی محصول را انتخاب کنید و تنظیمات بررسی را پر کنید.

WP Product Review Lite دارای یک ویجت نوار کناری هست تا بررسی محصولات و امتیازدهی ستاره ای شما را به راحتی نمایش دهد.

 

امیدواریم مقاله معرفی بهترین افزونه های امتیازدهی ستاره ای وردپرس برای شما مفید واقع شده باشد.

 

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید