افزونه های کاربردی وردپرس
افزونه های کاربردی وردپرس

۴۰ افزونه و ابزار کاربردی برای مدیریت و توسعه سایت وردپرس (قسمت دوم)

با سلام خدمت تمامی کاربران آقای وردپرس. در خدمت شما هستیم با قسمت دوم مقاله معرفی 40 عدد افزونه های کاربردی و مهم وردپرس.

در قسمت اول این مقاله 10 افزونه بسیار عالی ، شگفت انگیز و کاربردی رو به شما معرفی کردم. در این مقاله هم ما قصد داریم 10 افزونه شگفت انگیز و کاربردی دیگه رو به شما معرفی کنیم.

با ما همراه باشید.

 

افزونه های کاربردی و مهم وردپرس

11 – PushEngage

افزونه PushEngage
افزونه PushEngage

یازدهمین افزونه از افزونه های کاربردی و مهم وردپرس ، افزونه PushEngage نام دارد. PushEngage یکی از بهترین افزونه های پوش نوتیفیکیشن است که به شما کمک می کند ترافیک سایت خودتون رو افزایش بدید و تعامل کاربران رو بیشتر کنید و  در نتیجه فروش بیشتری هم داشته باشید.

با کمک این افزونه می تونید خیلی سریع و آسان نوتیفیکیشن هایی رو برای کاربران خودتون ارسال کنید و اونا رو از جدید ترین مقالات و محصولات با خبر کنید.

 

12 – RafflePress

افزونه RafflePress
افزونه RafflePress

افزونه RafflePress بهترین افزونه قرعه کشی برای وردپرس است. با استفاده از این افزونه شما می تونید با یک قرعه کشی جذاب ترافیک سایت ، تعامل کاربران ، لیست ایمیل و  دنبال کنندگان شبکه های مجازی خود را افزایش دهید.

با استفاده از RafflePress می تونید کاربران را به بازدید از پست های شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری پست ها خود تشویق کنید و کاربران بیشتری جذب کنید.

 

13 – Canva

Canva
Canva

با استفاده از Canva می تونید طرح های گرافیکی زیبا و پوستر های شگفت انگیزی بسازید. رابط کاربری آسان و قابلیت کشیدن و رها کردن (drag and drop) آن باعث شده کار با آن بسیار آسان و راحت باشد.

 

14 – Buffer

افزونه Buffer
افزونه Buffer

افزونه Buffer چهاردهمین افزونه از افزونه های کاربردی و مهم وردپرس است. افزونه Buffer روش های بهتری برای به اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های مجازی ارائه می دهد. این افزونه به شما این امکان رو میده تا محتوای خودتون رو در اینستاگرام ، توییتر ، لینکدین و فیسبوک از طریق یک داشبورد زمان بندی شده به اشتراک بگذارید.

 

15 – Smash Balloon

افزونه Smash Balloon
افزونه Smash Balloon

افزونه Smash Balloon از بهترین افزونه های فید شبکه های اجتماعی است که به شما این امکان رو میده تا به آسانی به‌روزرسانی پست های خود را در فیسبوک ، توییتر ، اینستاگرام  و یوتیوب در سایت قرار دهید. این یک روش عالی برای نگهداری سایت با مطالب جدید می باشد.

با استفاده از Smash Balloon شما قادر هستید تا پست های شبکه های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید تا کاربران با این پست ها تعامل داشته باشند. همچنین می تونید یک فید خرید اینستاگرام بسازید تا فروش بیشتری داشته باشید.

 

16 – Headline Analyzer

افزونه Headline Analyzer
افزونه Headline Analyzer

شانزدهمین افزونه از افزونه های کاربردی و مهم وردپرس ، Headline Analyzer نام دارد. افزونه Headline Analyzer به شما کمک می کند تا عنوان ها را برای پست های خود و صفحه فرود سایت بهینه کنید. با بررسی سایت شما دادن نمره از 100 و ارائه پیشنهادات خاص به شما کمک می کند تا عناوین سایت خود را  بهتر و بهتر کنید.

 

17 – Formidable Forms

افزونه Formidable Forms
افزونه Formidable Forms

افزونه Formidable Forms یک افزونه فرم ساز قدرتمند برای وردپرس است. ویژگی های پیشرفته مانند ساخت ماشین حساب در سایت شما برای کمک به کاربران در محاسبه موارد مختلف.

مثلا شما یک سایت سلامت دارید و می خواهید کاربران شما به راحتی BMI خود را محاسبه کنن و یا شما یک سایت فروشگاهی دارید و می خواهید کاربرانی که می خواهند اقساطی خرید کنند ، تعداد قسط ها و مبلغ هر قسط را مشاهده کنن. با استفاده از افزونه Formidable Forms تمامی این کار ها امکان پذیر است.

 

18 – UpdraftPlus

افزونه UpdraftPlus
افزونه UpdraftPlus

افزونه UpdraftPlus از محبوب ترین افزونه های بکاپ وردپرس می باشد. با استفاده از UpdraftPlus شما می تونید خیلی راحت یک نسخه بکاپ از سایت خودتون ایجاد کنید و اون رو در یک فضای ابری و یا در رایانه خودتون ذخیره کنید.

شما می تونید برای بکاپ گیری از سایت برنامه ریزی کنید تا حتی بدون حضور شما UpdraftPlus از سایت شما به طور منظم یک نسخه پشتیبان تهیه کند.

 

19 – Sucuri

افزونه Sucuri
افزونه Sucuri

افزونه Sucuri یک افزونه نظارت و امینت وردپرس است. Sucuri در مورد تمامی موارد مشکوک در سایت به شما هشدار می دهد ، از آلوده شدن سایت شما به بدافزار جلوگیری می کند و اگر هم قبلا سایت شما آلوده شده باشد Sucuri بدافزار را شناسایی کرده و حذف می کند.

 

20 – WP Rocket

افزونه WP Rocket
افزونه WP Rocket

افزونه WP Rocket بیستمین افزونه از افزونه های کاربردی و مهم وردپرس است. WP Rocket بهترین افزونه افزایش سرعت سایت برای وردپرس می باشد. به لطف ویژگی های پیشرفته و کاربری آن مانند بارگذاری تنبل تصاویر شما می تونید سرعت سایت خود را افزایش دهید که در نتیجه رتبه سایت شما نیز در گوگل بهتر می شود.

 

ممنون که در قسمت دوم مقاله 40 افزونه و ابزار کاربردی برای مدیریت و توسعه سایت وردپرس با ما همراه بودید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید