6 تا از بهترین افزونه های Dropbox برای وردپرس
6 تا از بهترین افزونه های Dropbox برای وردپرس

افزونه های Dropbox برای وردپرس +۶ عدد

اگه به دنبال افزونه های Dropbox برای وردپرس هستید این مقاله برای شما نوشته شده! آقای وردپرس در خدمت شما هستیم با مقاله 6 تا از بهترین افزونه های Dropbox برای وردپرس.

 

Dropbox یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان فضای ذخیره سازی ابری رایگان هست. ذخیره سازی اطلاعات خود در یک فضای ابری یک تصمیم عالی هست. چون که هم اطلاعات شما در جایی امن ذخیره شده و هم می تونید خیلی سریع و در هر مکانی به اون اطلاعات دسترسی داشته باشید.

برای وردپرس هم چندین افزونه وجود داره که می تونید سایت خودتون رو با یک حساب Dropbox ادغام کنید.

بریم سراغ معرفی افزونه ها!

 

افزونه های Dropbox برای وردپرس

1 – افزونه UpdraftPlus

افزونه updraftplus
افزونه updraftplus

 

افزونه UpdraftPlus یکی از محبوب ترین افزونه های Dropbox برای وردپرس هست. این افزونه این امکان رو به شما می دهد که از فایل های وردپرس ، پایگاه های داده ، پایگاه های داده خارجی و… نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ساخت گزارش برای همه نسخه های پشتیبان شما در ناحیه مدیریت وردپرس و نمایش خطا یا پیام هشدار دهنده برای اطلاع از وضعیت پشتیبان گیری سایت شما از دیگر امکانات این افزونه می باشد.

همچنین می توانید با استفاده از افزونه UpdraftPlus ، بکاپ گیری چندین سایت وردپرسی رو مدیریت کنید. به لطف این ویژگی شما می تونید به طور همزمان از چندین سایت بکاپ بگیرید.

یکی دیگه از ویژگی های UpdraftPlus ، ویژگی Dropbox Sub-Folders می باشد. اگر از چند سایت وردپرسی استفاده می کنید این افزونه فایل های شما رو در پوشه های مناسب ذخیره می کند تا دسترسی آسان و بازیابی راحت تر رو برای شما فراهم کند.

 

2 – افزونه BackupBuddy

افزونه BackupBuddy
افزونه BackupBuddy

 

پشتیبان گیری خودکار و در یک بازه زمانی مشخص و ذخیره سازی اطلاعات در هر جایی که بخواید از جمله حساب Dropbox خود ، باعث شده که افزونه BackupBuddy یکی دیگر از محبوب ترین و ایمن ترین افزونه های Dropbox برای وردپرس تبدیل بشه.

فقط کافیه سایت خودتون رو به Dropbox متصل کنید. بقیه کار ها رو به افزونه BackupBuddy بسپارید تا اطلاعات خود را به صورت خودکار پشتیبان گیری کند.

 

3 – افزونه BackWPup

 

افزونه BackWPup
افزونه BackWPup

 

افزونه BackWPup یک افزونه Dropbox رایگان  برای وردپرس آن هم به صورت می باشد که این امکان رو به شما میده که از کل سایت وردپرسی خود یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کنید.

همچنین می تونید هر دفه که سایت خودتون رو به روز می کنید ، یک نسخه بکاپ به صورت خودکار تهیه کنید تا اطلاعات شما در Dropbox در امان باشد.

 

4 – افزونه WPForms

افزونه WPForms
افزونه WPForms

 

افزونه WPForms فرم ساز هست. با استفاده از این افزونه می تونید فرم تماس ، فرم ثبت نام کاربر ، فرم بارگذاری فایل و … بسازید.

با استفاده از اقدام افزونه با Zapier می توانید چندین برنامه و حتی Dropbox را به وردپرس خود متصل کنید. با استفاده از این قابلیت می توانید اطلاعاتی که کاربران برای شما ارسال می کنند را در مکانی امن ذخیره کنید.

همه فایل ها در داشبورد مدیریت وردپرس شما در دسترس شما قرار می گیره. شما می تونید بدون دانلود فایلی ، اون فایل رو در رایانه خودتون مشاهده کنید و تصمیم بگیری که آیا باید این فایل حذف بشه و یا همچنان باقی بمونه.

 

5 – افزونه Duplicator

افزونه Duplicator
افزونه Duplicator

 

از دیگر افزونه های Dropbox برای وردپرس ، می توان به افزونه Duplicator اشاره کرد. با استفاده از این افزونه می تواند از کل سایت شما بکاپ گرفته و آن را در Dropbox ذخیره کند.

با استفاده از این افزونه می تونید سایت خودتون رو به راحتی و بدون هیچ مشکلی به یک هاست یا سرور جدید انتقال بدید. Duplicator یک نسخه بکاپ از سایت اصلی شما برای بازیابی سریع می گیرد.

با استفاده از افزونه Duplicator می توانید کل سایت وردپرسی خود ، از جمله پایگاه داده را بدون از دست دادن فایلی جا به جا یا پشتیبان گیری کنید.

 

6 – افزونه BlogVault

افزونه BlogVault
افزونه BlogVault

 

اخرین افزونه از افزونه های Dropbox برای وردپرس ، افزونه BlogVault می باشد. BlogVault یک افزونه بکاپ گیری قابل اعتماد برای سایت وردپرسی شماست. با استفاده از این افزونه می توانید یک بکاپ کامل از سایت و پایگاه داده خود گرفته و آن را در Dropbox خود ذخیره کنید.

با استفاده از این افزونه می توانید بر بکاپ های خود رمز بگذارید تا امنیت اطلاعات خود را بالا ببرید. با این حال نمی توانید بازیابی سایت را از نسخه بکاپ انجام دهید. برای این کار شما باید رمز افزونه با رمز Dropbox یکی باشد تا بتونید  بکاپ های ذخیره شده در حساب Dropbox خود استفاده کنید.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید باشه و تونسته باشید افزونه مورد نظر خودتون رو پیدا کرده باشد.

این پست دارای 0 نظر است

دیدگاهتان را بنویسید